Producenci
Promocje
Nici wędliniarskie białe 500 g
Nici wędliniarskie białe 500 g
8,90 zł 8,50 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Reklamacje

W przypadku, gdy opakowanie paczki nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwierania należy w obecności kuriera lub na poczcie sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru. 
W przypadku stwierdzenia wad produktu należy niezwłocznie zgłosić ten fakt telefonicznie (62/769 30 14), faksem (62/769 30 89) lub e-mailem sklep@lekkiezakupy.pl w celu ustalenia dalszego postępowania reklamacyjnego. Przed kontaktem ze sklepem nie należy odsyłać produktu do sklepu. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem
Jeśli produkt jest wadliwy klientowi przysługuje zwrot pieniędzy za produkt lub wymiana na produkt wolny od wad.

Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku reklamacji klient będzie informowany drogą elektroniczną lub telefonicznie. Koszty przesłania reklamowanych produktów ponosi kupujący. Wyjątek stanowi sytuacja, gdy niezgodność zamówionego towaru z otrzymanym jest wynikiem pomyłki po stronie sprzedającego. 

Zwroty

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie Internetowym bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
Zwracany towar nie może być używany, nie może nosić jakichkolwiek śladów używania lub uszkodzeń, musi być dołączone do niego otrzymane opakowanie. Podstawą przyjęcia zwrotu jest dołączenie dowodu sprzedaży (wystawionej Faktury VAT).
Jeżeli płatność za zamówiony towar nastąpiła przelewem przed wysyłką towaru, zwrot wartości zamówionego towaru nastąpi na konto Nabywcy w ciągu 2 dni od otrzymania zwrotu. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlegają zwrotowi. W przypadku zwrotu lub reklamacji należy towar odesłać w pudełku kartonowym usztywnianym tak, aby towar nie uległ zniszczeniu. Do przesyłki należy dołączyć dokument sprzedaży. Zwracany lub reklamowany towar należy przysłać do nas tylko i wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej

Adres do przesyłania reklamacji:
TOMPOL, Dębe Kolonia 8a, 62-860 Opatówek

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl